Afspraken

Algemene voorwaarden:
- Er wordt betaald bij afhaling (cash of payconiq). Voor bedrijven wordt er een factuur meegeven, dit kan betaald worden binnen een termijn van 7dagen.
- Wanneer er niet wordt opgedaagd om de gepersonaliseerde/gevraagde artikelen te komen ophalen zullen we alsnog de helft van de totaalprijs vragen te betalen. Wij hebben ook onze materialen/uren/onkosten hiervoor gemaakt.**Wanneer alsnog de helft van de vraagprijs niet wordt betaald wordt > na verstrijken vervaldatum, 1e herinnering: hierin zetten we een nieuwe vervaldatum. Dan volgt er een 2e Deze herinneringen kunnen via mail of post verstuurd worden. Wanneer er na de 2e herinnering geen betaling is ontvangen, start het aangetekend schrijven. Hierin wordt vermeld dat als: de betaling niet is ontvangen voor de vervaldatum, dat het dossier zal overgedragen worden aan de deurwaarder ter inning van de openstaande vordering. De kosten hieraan verbonden zal ten laste van de klant worden doorgerekend. Als we een aangetekende zending versturen is er minstens 2 weken tijd nodig vooraleer je de overdracht naar de deurwaarder kan doen.
- Bedrukte artikelen kunnen niet omgewisseld worden. We sturen tussentijds foto(s) waarmee je op de hoogte wordt gehouden.
- Voor een grote bestelling wordt er gevraagd de offerte te handtekenen en of schriftelijk te bevestigen, akkoord via mail is ook voldoende.
- Bij een grote bestelling wordt er een voorschot gevraagd van 50% gevraagd
- Wanneer er een specifieke vraag is naar een bepaalde grote van bedrukking en dit valt niet mooi, wordt dit vermeld aan besteller. Indien toch gewenst is dit op toestemming van de klant.
- Onze folies voor kledij zijn voorzien voor het wassen tot 80°C, wat niet wil zeggen dat het textiel waarop het ontwerp staat deze wasvoorschriften heeft. Kijk of vraag dus zeker na wat de was instructies zijn van het bestelde textiel.
Gewone stickers hebben een levensduur: voor binnen +/-10jaar, en voor buiten +/- 4jaar.
- Kleuren kunnen afwijken van oorspronkelijk voorbeeld of foto.
Fouten van bedrukking
Constatering van fouten (zoals tekstuele of ontwerptechnische fouten, of formaat van het eindproduct) door opdrachtgever op elk moment nà goedkeuring, is op kosten en risico van opdrachtgever. Kosten voor het repareren van fouten nà goedkeuring zijn in het geheel voor opdrachtgever.
Pasmodellen
Indien gewenst door opdrachtgever, zal opdrachtnemer pasmaten ter beschikking stellen voor het passen van textiel.
Herroepingsrecht
Wanneer de consument gebruik wenst te maken van zijn herroepingsrecht is hij verplicht dit binnen 14 dagen, na ontvangst van het product, kenbaar te maken aan de
ondernemer. Dat kan gaan over het niet akkoord zijn van de bedrukking (ontwerp), niet de juiste maat, of loskomen van bedrukking. Het kenbaar maken dient de consument te doen middels via email. Nadat de consument kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht dient de klant het product binnen 14 dagen terug te bezorgen. De consument dient te bewijzen dat de geleverde zaken tijdig zijn terugbezorgd/terug geleverd. bijvoorbeeld door middel van een bewijs van verzending.
Indien de klant na afloop van 14dagen niet kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht en het product niet aan de ondernemer heeft teruggezonden, is de koop een feit en is er geen garantie meer op de gehele bestelling.
gebruik te maken van zijn herroepingsrecht, zal de consument zich richten naar de door de ondernemer bij het aanbod en/of uiterlijk bij de levering ter zake verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
Kosten in geval van herroeping
Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor zijn rekening. KOSTEN: retourzendingen dienen aangetekend met pakket-dienst teruggestuurd te worden naar ons Belgische adres.. Dit kan in België met Bpost en in Nederland met PostNL. Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, terugbetalen. Hierbij is wel de voorwaarde dat het product reeds terug ontvangen is door de webwinkelier of sluitend bewijs van complete terugzending overlegd kan worden.
Wasvoorschriften
De klant dient te allen tijden zich aan de was voorschriften te houden, zoals deze aangegeven zijn in de kleding.
- Bedrukt textiel dient altijd binnenste buitengewassen te worden
- Indien de reguliere wasvoorschriften het toelaten, dient het textiel gestreken te worden aan de andere zijde van het textiel dan van de bedrukking. Bedrukkingen zelf mogen NOOIT direct worden gestreken.
- Bedrukt textiel mag nooit worden gedroogd door een droogkast /wasdroger.
Vervallen van garantie
Indien de klant de wasvoorschriften niet volgt, komen onherroepelijk alle garanties op het gehele product te vervallen.
Er is geen garantie op het krimpen van textiel of lossen van folie/foto na enige wasbeurt(en).
Bedrukking van zelf aangeleverd textiel
De klant kan textiel zelf aanleveren voor bedrukking. In het geval dat het te bedrukken textiel niet van ondernemer zelf komt, kan ondernemer niet op de hoogte zijn van de kwaliteit / drukmogelijkheden van het textiel en kan derhalve;
- geen garanties bieden op de houdbaarheid van de bedrukking
- in geen geval aansprakelijk worden gehouden voor eventuele beschadigingen tijdens het drukproces
Klachtenregeling
De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de klant de gebreken heeft geconstateerd.
Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
Indien een klacht gegrond wordt bevonden door de ondernemer, zal de ondernemer naar haar keuze of de geleverde producten kosteloos repareren of indien nodig vervangen.
Maak jouw eigen website met JouwWeb